Jeffree Star Velour Liquid Lipstick (3)

Heii dragilor, ce mai faceti?
Dupa o absenta bine indelungata am reusit sa fac si eu rost de putin internet ca sa mai intru pe aici si sa vad ce mai e nou.
Absenta mea se datoreaza faptului ca am fost plecata din tara- prin tara si inafara. Abia aseara am reusit sa ma intorc, dar nu voi ramane pe aici prea mult timp, doar cat sa ma aprovizionez, sa despachetez geamantanul si sa reimpachetez.
Asa ca am decis sa profit de aceste cateva clipe de liniste si internet ( e pentru prima oara in cateva luni cand nu citesc sau fac bratari/origami si pur si simplu ma holbez la un ecran).
Postarea de azi, dupa cum cred ca v-ati dat si voi seama din titlu ( stiu, previzibil), este despre alte rujuri d-ale lui Jeffree Star.
De data asta am spart pusculita si nu m-am putut abtine si am luat mai mult de un ruj: 2 rujuri si un lip scrub pentru ca mi-am spus ca merit, doar am reusit sa prind un loc la bursa Erasmus.
Comanda a fost plasat impreuna cu o colega de facultate, deoarece si ea isi dorea foarte mult sa le incerce – mai ales Redrum pentru ca il tot folosise pe al meu si s-a indragostit de el- si pe data de 29 Aprilie am plasat comanda.
Totul bine si frumos. Eu avand experienta deja atat cu comandatul de la ei cat si cu comandatul online am stat linistita si am asteptat e-mailul care imi aducea la cunostiinta ca mi s-a livrat comanda si numarul de tracking. Dat fiind ca eu si colega mea am plasat comanda numai la doua minute dupa ce s-a facut restock ( restock pe care l-am asteptat luni de zile ca sa aduca nuantele pe care ni le doream noi impreuna) stiam ca o sa dureze cam cu 2-4 zile mai mult livrarea comenzii, pentru ca era un volum incredibil de mare de comenzi si yada, yada.
Avand in vedere experienta mea anterioara, am presupus ca o sa avem coletul pe 25 Mai, adica in 3 saptamani maxim de la plasarea lui la posta ( primul colet a venit in 2 saptamani, iar al doilea in 3 zile).
Zis si facut. Colega mea era foarte panicata si foarte incantata asa ca ma punea sa verific tracking-ul cel putin de 3 ori pe zi. Totul a mers bine si frumos, pana pe 9 Mai cand coletul a ramas la Fort Worth. A trecut o zi, doua, trei, o saptamana chiar si coletul nu arata progres. Colega mea a inceput sa se ingrijoreze maxim, iar eu am decis sa mai astept 2-3 zile, iar in cazul in care nu exista nici un progres voi trimite un e-mail celor de la Jeffree Star Cosmetics care sa aflu ce s-a intamplat cu coletul.
Zilele au trecut si coletul tot nu dadea vreun semn de progres. Mi-am luat inima in dinti, deja panicata ca a fost furat sau pierdut, si le-am dat e-mail celor de la JSC. Baietii, foarte draguti, mi-au raspus in cateva ore – in ciuda diferentei de fus orar- si mi-au explicat foarte frumos ca daca imi doresc, ei imi pot da banii inapoi. In momentul acela, am facut abstractie de suma e 80 de dolari pe care o chetuisem pe produsele lor ( 316 lei) si le-am spus ca nu imi doresc banii inapoi, ci ca imi vreau coletul, cat mai repede cu putinta.     Foarte frumos mi-au explicat ca ei nu pot face nimic si ca eu trebuie sa iau legatura fie cu posta de la mine, cea care se ocupa cu comenzile internationale, fie cu posta lor, USPS, cea care se ocupa de livrarea comenzii mele. In momentul acela as fi putut sa ma supar pe ei – mai ales ca eu imi ies din fire si pentru lucrurile cele mai marunte- , dar nu am facut-o. Nu aveam nici un motiv. E-mailul lor era atat de dragut si calm incat nu am reusit sa ma supar pe ei. Atat de draguti incat mi-au atasat si nr. de telefon, adresa de e-mail si website-ul de la posta noastra. Inca nu imi vine sa cred ca au cautat genul asta de informatii numai ca sa ma ajute, in loc sa imi spuna sa ma descurc singura, cum ar fi facut alte firme.
Am pus mana pe telefon si am dat rapid un e-mail la posta noastra explicandu-le situatia. Bineinteles ca nici in ziua de astazi nu mi-a raspuns nimeni.
Asa ca am decis sa sun. Dupa multe incercari ( cred ca au fost sute) am reusit sa prind pe cineva de la posta la telefon. In momentul de fata eram deja extrem de nervoasa. Trecusera aproape 3 saptamani, iar coletul meu nu plecase inca de la Fort Worth. I-am explicat rapid tipei de la Posta care e situatia, foarte calm, iar ea a inceput sa fie sarcastica si nesimtita si sa imi spuna ca „bine ii pare ca mi s-a intamplat asta”. In momentul ala am vazut rosu in fata ochilor. Pai cum domne, eu te sun sa ma ajuti si tu iti bati joc de mine? Cum vine asta? Iar ea mi-a raspuns ca asa se intampla cand comand din afara. Ca ce domne, „nu puteam sa imi iau din Romania? Astea de aici nu sunt bune?”. I-am raspuns raspicat ca nu, ca o sa imi comand din Romania atunci cand tara asta o sa aiba o idee despre ce inseamna calitatea si ca in orice caz nu este treaba ei de unde comand eu. Treaba ei era clar sa ma ajute, ceea ce a refuzat sa o faca, preferand sa imi rada in nas. Vazand ca nu ajung nicaieri cu acea fiinta, am inchis telefonul si am sunat la Posta in America. Din cauza fusului orar nu am reusit sa prind pe nimeni acolo, asa ca am rugat o prietena sa sune ea si sa intrebe ce mama naibi s-a intamplat cu al meu colet. Prietena mea, Dyani, a asteptat pana dimineata, si la 8 fix a sunat sa se intereseze. Cei de la posta de acolo i-au spus ca nu trebuie sa ma ingrijorez, coletul nu a fost nici pierdut nici furat. Faptul ca s-a oprit acolo e ceva normal. Se mai intampla na.. Tipa de la posta i-a spus lui Dyani sa astept 3 saptamani si dupa sa imi fac griji. Problema era ca ea nu intelesese ca deja trecusera 3 saptamani de cand plasasem comanda.
Dyani a incercat sa ma calmeze si a zis ca mai sta cateva zile si mai suna la posta la ea sa le explice situatia, din nou.
Intre timp le-am retrimis e-mail celor de la Jeffree Star Cosmetics si le-am explicat foarte frumos si detaliat ca nu am reusit sa rezolv nici la mine la posta, nici la ei. Raspunsul a venit cateva ore mai tarziu cand Stephan – unul din baietii care s-au ocupat de problema mea cu coletul- a zis ca decat sa mai asteptam si sa ne complicam cu posta, va trimite un alt colet sa il inlocuiasca pe cel care nu a ajuns. Am confirmat adresa adresa din nou si a doua zi m-a informat ca s-a trimis cel de-al doilea colet.
Totul era perfect. Sau cel putin asa a parut. Coletul asta a urmat un traseu mai scurt decat celalalt, sarind peste orasele primului din doi in doi, pana cand a ajung in Perth, AUSTRALIA la numai doua zile dupa ce a fost trimis. Da, ati auzit bine. Australia. Am crezut ca mor cand am vazut. In acelasi timp primul colet a avut un moment in care am crezut ca a fost interceptat si se intoarce acasa, dar dupa a ajuns in Jamaica, New York. Excelent. Din lac in put.
Long Story Short, coletele au ajuns in Romania. Primul colet a ajuns in posesia mea dupa o luna fix. M-am dus la posta cu o poza a avizului posta, deoarece avizul era in posesia tipei cu care am dat comanda, pentru ca fireste, am decis ca e mai bine sa vina pe adresa ei, chiar daca coletul era pe numele meu. Acolo s-au uitat alea un pic urat, mi-au spus sa completez alt aviz cu datele din poza pentru ca ele nu pot elibera colete faza aviz. Zis si facut.        Am completat ala, mi-au adus coletul, l-au desfacut in fata mea ca sa vada ca nu e nimic dubios. Eram atat de emotionata incat mai aveam putin si plangeam. Dupa mi-au spus ca trebuie sa platesc 60 de lei: 8 lei taxa de inmagazinare, 52 tva-ul care se percepe din valuarea coletului. Am strambat putin din nas pentru ca nu ma asteptam la asta, le-am intrebat de ce, explicandu-le foarte clar ca datile trecute nu am platit nimic, iar ele mi-au servit o fraza cu ” asa se face la coletele peste nu stiu ce suma”. In fine. Am dat banii si am luat coletul acasa. Totul era in regula. Asta s-a intamplat vineri 8 Iulie. Week-end-ul a venit, am inceput sa le testez si sa le port peste tot, sa le fac poze, etc. Eram mai ceva ca un copil in ziua Craciunului. Luni totusi am primit un telefon de la posta. Ma anunta ca mi-a venit un colet. In gandul meu eram: ” Bai proastelor l-am si ridicat deja!”. Dar ele au tot insistat si mi-au zis sa vin sa il ridic daca nu vreau sa platesc in plus pentru depozitarea lui. Ce credeti? Minunea a facut sa fie ca fix dupa ce am ridicat eu coletul vineri a venit si cel de-al doilea, la fix doua saptamani de la expediere. Cand am ajuns la fata locului si mi-am dat seama am inceput sa rad ca nebuna. Am sunat-o pe colega mea si am decis sa pastram ambele colete. Eu pastram Redrum-ul pe care si l-a comandat ea, iar ei ii reveneau rujurile pe care mi le-am luat eu si lip scrub-ul. Am platit inca o data taxa de 60 de lei si am luat coletul acasa. Luana, colega mea, a fost de acord sa plateasca jumatate din banii dati la posta si a doua zi ne-am intalnit sa ii dau partea ei de comanda.
Am vorbit cu cei de la JSC si i-am instiintat ca au venit ambele colete si i-am intrebat cum sa procedam. Baietii, draguti ca de fiecare data, au spus ca putem sa il pastram pe cel de-al doilea si ca nu e nevoie sa platim NICI UN BAN pentru el. Nimic. Nada. Zero.Cel de-al doilea colet se considera a fi scuzele echipei Jeffree Star pentru toate probleme cauzate si pentru asteptarea indelungata. Foarte dragut din partea lor, nu?
Inca nu imi vine sa cred ca nu ne-au cerut banii pe el.
A trecut deja ceva timp de cand atat eu cat si Luana avem rujurile si pot spune, cu mana pe inima ca suntem extrem de fericite si multumite de ele.
– Lip scrub-ul – cu aroma de menta- este genial. Nu numai ca miroase delicios, dar este si comestibil. Pot spune ca are un gust la fel de bun precum miroase. Si efectul este wow. Eu mereu am avut buzele aspre si uscate pentru ca nu ma hidratez, iar acest lip scrub face minuni. Niciodata nu am avut buzele atat de fine, si asta poate garanta toata lumea care ma stie. Este un must have pentru oricine si il recomand cu cea mai mare placere.


– Rujurile: Inca de la prima postare despre ele ati vazut ca am fost incantata de ele. Parerea mea se mentine si stiu sigur ca nu o sa se schimbe niciodata. Eu deja aveam acasa : Redrum si I’m nude. Acum am mai adaugat la colectie inca 2: Doll Parts -pe care il voiam inca de la Craciunul trecut cand a fost editie limitata si nu am apucat sa il iau – si Gemini, care miroase genial. Inca nu am reusit sa identific mirosul. Este o combinatie de vanilie si jeleuri si inca ceva. Indiferent cum va suna voua, este cel mai placut miros ever, aproape mai placut decat cel al lip scrub-ului.


Nuantele sunt incredibil de pigmentate si ,bineinteles, extrem de rezistente. Dupa cum prietenele mele ar spune: enervant de rezistente. Doll Parts este un ruj roz cu tenta de mov. Nu este nici rozul ala de pitipoanca, este ceva mai inchis, dar nu prea inchis. Gemini este nuanta mea favorita. A devenit preferata mea chiar daca eu mereu am fost adepta rujului rosu. Este un maro- ciocolatiu-caramel. E o culoare greu de explicat, iar pozele pe care le-am facut nu arata cum este el in realitate. Promit sa updatez acest pot in data ce voi avea poze care sa le arate asa cum sunt.
Pachetul: Prima comanda a venit intr-o cutie alba, de dimensiune medie. In interior erau cele 3 rujuri impachetate si paraimpachetate in hartie maro cu logo-ul Jeffree Star. Lip Scrub-ul la fel.


A doua comanda a venit cu o cutie roz neon si cu acelasi scotch cu logo-ul JSC pe margini ca prima. Inauntru produsele erau impachetate in aceeasi hartie roz neon ca si cutia. Foarte Jeffree Star, daca ma intrebati pe mine. Totul era pus in oglinda cu primul colet: intai factura, apoi poza – primul colet cu poza reclama la Rich Blood, in al doilea la Highlighter-ele abia lansate – si dupa produsele.


Singurul lucru de care imi pare rau este ca nu am apucat sa fac poza la ambele cutii una langa alta.

luu

Cam asta este tot ce am avut eu de spus despre toata experienta cu Jeffree Star Cosmetics. Daca aveti intrebari sau nelamuriri nu ezitati sa imi trimiteti mesaj. Promit sa va raspund cat de repede pot.

Voi ati incercat produsele lui Jeffree Star? Daca da, cum vi s-au parut? Daca nu, aveti de gand sa le incercati?

Abisa astept sa aud parerea voastra.

Over&Out:*

 

Lasă un răspuns

